ניסיונות פיגוע במהלך השבת: הצתה בסמוך לטלמון; ירי לבית אל

    מערכת האתר 1 Comment on ניסיונות פיגוע במהלך השבת: הצתה בסמוך לטלמון; ירי לבית אל

    שריפה פרצה במהלך השבת בין טלמון לדולב בבנימין במקום פעלו מעל עשרה צוותי כיבוי וכן ארבעה מטוסים מטייסת "אלעד" | לפי ממצאים בשטח, חוקר שריפות קבע כי מדובר בהצתה | במקביל הפלסטינים התפרעו במוקדים שונים ביהודה ושומרון ובבית אל זוהה ירי מחבלים לעבר בתי היישוב

    הכניסה ליישוב טלמון צילום: מיכאל יעקובסון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית בנימין פעלו היום החל משעות אחר הצהריים המוקדמות בשריפת חורש בין היישובים טלמון ודולב בבנימין. בחסדי שמיים היישובים ותושביהם המתיישבים בגוש טלמונים שבשטחי יהודה ושומרון שלא נפגעו, למרבה הנס האש הגיעה לקו הבתים אך לא חלפה אותו.

    טפסר משנה עידו פרץ מפקד תחנה אזורית בנימין אמר: "בשעות אחר הצהריים קיבלנו דיווח על שריפה בחורש בין היישובים טלמון ודולב. למקום הוזנקו צוותים רבים מתחנה אזורית בנימין, וכן סיוע מתחנת שומרון וממחוז מרכז. השריפה נעה לשני היישובים, ובשיאה הגיעה למרחק של מאות מטרים מבתי היישוב".

    "עם הגעת הצוותים למקום נערכו תחילה להגנה על היישובים, ובסיוע מטוסי הכיבוי יצרנו קווי חיץ בין השריפה ליישובים. לאחר מכן חתרנו למגע עם האש ופעלנו לכיבויה. עם הכלת השריפה התחלנו במקום בפעולות חקירה, במהלך החקירה מצאנו ממצאים במוקד השריפה המעידים בוודאות כי מדובר בהצתה."

    נמשכת המתיחות הביטחונית ופעילות הטרור של ערביי ישראל והפלסטינים בשטחי יהודה שומרון וירושלים: בהפרות סדר מזרחית לירושלים נורה למוות צעיר פלסטיני שיידה בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון.  כמו כן דווח כי במהלך השבת התרחש פיגוע ירי בבית אל, מחבלים פתחו באש לעבר הישוב ובחסדי שמים לא היו נפגעים.

    כתבינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מסר כי בערב השבת הפרות סדר חמורות בגוש עציון בסמוך לתקוע שם מאות פלסטינים חסמו את צירי הגישה לישוב
    עימותים נרשמו גם ליד בית חורון, גבעון הסמוכה לגבעת זאב, כוכב יעקב, נבי אליאס, בית פוריק ובכביש 90.

    ערבים הציתו באמצעות בקבוק תבערה את לשכתו של חבר הכנסת בן גביר בירושלים. בן גביר אמר "ההסתה הפרועה של גנץ ולפיד מתירה את דמי. השמאל לא מפסיק לתקוף ולכתוש אותי, לנהל נגדי ומסע דה-לגיטמציה. ההסתה הפרועה הזאת גרמה לשריפה ותמרור אדום על מה שעלול לקרות בהמשך".



    1 תגובות

    מיין תגובות